maandag 21 november 2011

Favoriete uitspraken

Hoe kijk ik tegenop het leven?
Zie hier mn favoriete uitspraken en stukjes songteksten ;)

Fashion is belangrijker dan mijn gezondheid
There's nothing wrong 2 be a skinny bitch
You cant wear small if you eat it all
Nee heb je, Ja kan je krijgen
Uiterlijk is meestal een leugen
Geen enkel mens is 100% te vertrouwen
Moi qui suis dans mon rêve (Wie ben ik in mijn droom?)
Dont wanna hear your sad songs, I dont wanna feel you pain. (Paramore - Ignorance)
Look in the mirror before u judge
Broken up, deep inside. But u'll never the tears I cry (Kelly Clarkson - behind these hazel eyes)
Cuz Ima Asian :P


Er zijn er vast wel meer.. maar op dit moment kom ik er niet op lol :P
Ik praat veel dus ik herinner niet altijd zo alles.
Maybe I shouldn't drink that much xD

Have a nice evening!

With love <3
Marionette Doll

Geen opmerkingen:

Een reactie posten