maandag 26 september 2011

Wild Eye Makeup

Hi Hi :3

Wat jullie nog niet van me weten is dat ik vroeger make up artiest wou worden. Ik had zoveel ideas om make up te doen dat ik vanaf jonge leeftijd veel ging experimenteren met make up. Hier zie je wat voorbeelden van wat ik heb uitgeprobeerd:





Helaas heb ik niet van alles een foto gemaakt. Maar in het vervolg wanneer ik vrije tijd heb zal ik dat wel even doen ;)

Een vriendin van mij Charlotte van Beusekom is een professioneel visagist en ze heeft bij mij ook een heel mooi voorbeeld van eye make up gedaan. Dit is trouwens een foto van een shoot in samenwerking met fotograaf Floris Krelage.


Ik heb trouwens verder nog super-RAWR-factor-eye-make-up gezien wat ik eens een keer dolgraag zou willen doen!






En dit was weer een random bored post van mij :3

With Love <3

MarionetteDoll

Geen opmerkingen:

Een reactie posten